Muzyka ♥

Muzyka ♥

Muzyka ♥

Muzyka ♥

wtorek, 4 lutego 2014

WAŻNE INFORMACJE

A wiec mam dla Was kilka naprawdę ważnych informacji, które mam zamiar Wam przekazać, a nigdy nie mogę się jakoś pozbierać, a więc zacznijmy od początku :
1. NIE! NIE ZAWIESZAM BLOGA! Dostaje na ask'a sporo pytań, czy zawieszam bloga, a więc odpowiadam publicznie : NIE! Blog nie zostaje zawieszony. Owszem rozdziały opóźniały się, opóźniają się i pewnie nadal będą się opóźniały, ale mam pomysł na tego bloga i nie mogę go zaprzepaścić.
2. Zbliżamy się również dużymi krokami do końca opowiadania, ale nie sądzę, że końca mojego pisania. Prowadzę jeszcze dwa blogi (w tym jeden zawieszony! :o ) oraz powstał nowy.
3. Jak widzę ile jest wyświetleń, a ile komentarzy to się martwię. Ja naprawdę liczę na każdy komentarz i ten pozytywny i ten negatywny, bo każdy mi pomaga! ♥
4. Od razu mogę powiedzieć, że nowy rozdział będzie dodany jakoś na dniach.. Postaram sie jak najszybciej, bo zbliżam się do końca napisania tego rozdziału! NARESZCIE!
5. ZAPRASZAM NA MOJEGO NOWEGO BLOGA, KTÓRY MIEJMY NADZIEJĘ ZNAJDZIE RÓWNIEŻ CZYTELNIKÓW! ♥♥♥
Ta chwila jest jedyna!

To chyba na tyle, z tych ważnych wiadomości, no i mam nadzieję, że ktoś z tutejszych czytelników zajrzy na mojego bloga! :) ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz